Kısmetse Olur yeni bölümde şaşırtan teklif!

                                       

Kısmetse Olur
Benim Güzel Ülkeme

İlk yazımda bu haberi yorumlamak istedim çünkü yozlaşan toplumumuz daha fazla ne kadar kendini kaybedebilir diyordum ki kısmetse olur programı imdadıma yetişti soruma cevap oldu. Evet konuyu uzatmadan soruyorum bu programda yaşanan olayların gerçek olduğuna mı inanıyorsunuz yoksa yarışanların kast ajansından gelip bir formatı yerine getirdiklerini zaten biliyor muydunuz ? Kısmetse olur programında yaşananların gerçek olduğuna inanan varsa bu siteden hemen çıksın bilgisayarını kapatsın eline aldığı güzel bir çekiçle o bilgisayarı parçalasın yok eğer telefondan giriyorsa telefonun markasına göre durum değişir mesela iphone 6s plus filansa ben bittim ben öldüm o zekaya o telefon paranın gözü kör olsun sen orada kal biz konumuza dönelim.

   Bu programda olan bitenin numara olduğunu bilip "olsun ya vakit geçirmek için izliyoruz biz" diyen elit kesim sözüm size. Program formatı itibarı ile bağımlılık yapabiliyor. Bu durumda toplumumuzun bilinçaltı denen o yerine işliyor. Biliyorum burada yaşananları siz asla yapmazsınız ama bilinçaltı denen yer zamanı gelince gün yüzüne çıkıyor ve bizim değilse bile çocuğumuzun hayatı oluyor. Örnek vermem gerekirse bundan 20 yıl önce Hollanda'dan gelen akrabalarımızdan akranım olan çocuk bana kız arkadaşıyla eve çıkacağını bunun gayet normal bir durum olduğunu 2 saat izah etmeye çalışmıştı ama nafile halbuki şimdi söylese anlama sürem 1 dk ya çoktaaan düşmüştür.

SON 1 DAKİKAM KALDI O DAKİKAYIDA "KISMETSE OLUR" A FEDA EDEMEM.

http://www.hurriyet.com.tr/kismetse-olur-yeni-bolumde-surpriz-karar-40099029

Related Post

Next
First
Click here for Comments

0 yorum: