10 BİN YILLIK ANIT TAŞI SPİRAL TAŞLA KAZIDILAR

Erzurum 10 Bin
Tebrikler Canım Ülkem

"İşte aradığımız mizah bu" dedim haberi görünce. Evet biri şaka yapmıştır, işte kameralar gelince şuna dikkat çekmek için yaptım buna ilgi gösterilsin diye yaptım ya da evlenme teklifi yapmak için kameraları toplamak amacı ile yaptım gibi açıklamalar beklerken olayın gerçek olduğunu ülke olarak öğrendik. Erzurum'da 10 bin yıllık taşa birisi yazı yazıyor diğeri de spiralle o yazıyı ve tarihi kazıyor, en başta biriside buna zemin hazırlıyor. Arkadaş 10 bin yıllık taş öğle değirmen taşı gibi ortada parkı süslemek için durur mu? Güvenlik filan geçtim bari etrafını çevirseydiniz. Hayır zaten önem vermiyoruz onu anladıkta bari spiralle dalmasaydık.

Sözü kısa kesip bize müstahak derdim ama değil gerçekten değil sen git Antalya'da Expo 2016 alanı kur, herkesi kendine hayran bırak, turistler ülkeye gelmeye başlasın bu devasa organizasyonu görüp hayrete düşsün bir yandan da spiralle Hey Allahım ya ...

Haberin kendisi için tıklayınız...

Related Post

Next
Previous
Click here for Comments

0 yorum: