
Beklenmeyen bir değişiklikle instagram'ın logosu değişti. Eski logosunda bir fotoğraf makinesi vardı ve fotoğraf atıyorduk, yeni logosunda çamaşır makinesi var yani çamaşır mı atacağız. Bu düz mantık evet ama bu kadar da kötü bir logo tasarımı olamaz.

1) Logo çamaşır makinesine benziyor.
2) Renkler göz yorucu ve itici.
3) Basit bir logo görüntüsü var.
Bunlar aklıma gelen olumsuz yönler. Ayrıca büyük firmaların logolarının bu şekilde radikal bir değişime gitmesi çok yanlış. Yeni kurulan bir firma olsa sorun olmaz ama 5 yıllık instagram logosundan sonra bu yeni instagram logosu yeni bir uygulama algısı oluşturmuş.
Bu tarz radikal değişimlerde önerim logo yarışması yapmak. Böylece sosyal paylaşım sitesinin logosuda sosyal ortamda ortaya çıkmış olur ve eminim bu logodan daha güzel bir logo ortaya çıkmış olurdu.
Source News
0 yorum: